Virtuaalinen asiakaspalveluassistentti Touko
Moikka! Olen Touko, Uuvan virtuaalinen avustaja. Voit kysyä minulta kysymyksen tai valita jonkun ennakkoon ehdottamistani vaihtoehdoista.

Vinkkejä keskusteluun kanssani
Autan ihmiskollegoideni kanssa pitämään huolta asiakkaistamme. Kysythän minulta selkeitä ja lyhyitä kysymyksiä. Koska osaan vastata kysymyksiisi vain yleisellä tasolla, ei sinun tarvitse taustoittaa asiaasi.
- Kysy näin 👍: "Olen saanut liikasuorituskirjeen"
- Kysy näin 👍: "Haluan siirtää eräpäivää"
- Älä kysy näin 👎: "Kirje"
- Älä kysy näin 👎: "Kävi tossa toissa päivänä niin, kun tulin kotiin, että oli tullut teiltä kirje postilaatikkoon, et mitäköhän nyt pitäisi tehdä"
- Älä kysy näin 👎: "Olisiko mitenkään mahdollista pystyä siirtämään eräpäivää, kun palkka tulee vasta tossa muutaman viikon päästä ja pitäisi sitä ennen maksaa muitakin laskuja?"
Jos en osaa vastata kysymykseesi, voit kokeilla kysyä uudelleen eri tavalla muotoiltuna. Olen vasta nuori, jonka johdosta ihmiskollegani kouluttavat minua jatkuvasti vastaamaan paremmin esittämiisi kysymyksiisi. Olethan siis kärsivällinen, jos en osaa vastata vielä kaikkeen 😇
Muistathan nämä!
Muistathan, ettet anna minulle ikinä henkilökohtaisia tietoja, kuten PIN-koodia, luottokortin numeroa, verkkopankkitunnuksia saati salasanoja. En myöskään näe laskujesi tilaa. Omat laskusi voitkin tarkistaa kätevimmin Oma Uuva -palvelusta osoitteesta https://oma.uuva.fi/kirjaudu.
Terkuin,
Touko