Uuva Cloud
Viestit
Uuva Cloud viestit-välilehti
Viestit-välilehdeltä näet kaikki viestit, jotka ovat sinun ja Uuvan välisiä.
Saapuneet
Täältä näet kaikki sinulle tulleet viestit.
Käsittelemättömät
Täältä näet kaikki viestit, joita et ole merkannut käsitellyiksi. Voit merkata viestin käsitellyksi näin:
- Ruksi viesti, jonka haluat merkata käsitellyksi
- Klikkaa toiminnot painiketta
- Valitse ”Merkitse valitut käsitellyksi”
Käsitellyt
Täältä näet kaikki viestit, jotka olet merkannut käsitellyiksi. Voit merkata viestin käsittelemättömäksi näin:
- Ruksi viesti, jonka haluat merkata käsittelemättömäksi
- Klikkaa toiminnot painiketta
- Valitse ”Merkitse valitut käsittelemättömiksi”
Lähetetyt
Täältä näet kaikki viestit, jotka olet lähettänyt Uuva Cloudin kautta.
Miten lähetän viestin Uuvan asiakaspalveluun?
Voit lähettää viestin asiakaspalveluumme vain tiettyä laskua tai toimeksiantoa koskien. Yleisissä kysymyksissä suosittelemme tutustumaan useimmin kysyttyihin kysymyksiin.
Viestin lähettäminen tiettyä laskua koskien
- Mene Laskutus-välilehdelle
- Valitse lasku, johon haluat kohdistaa viestin. Klikkaa Avaa lasku -painiketta.
- Klikkaa Toiminnot-painiketta oikeasta yläkulmasta.
- Klikkaa Lähetä viesti -painiketta.
- Kirjoita viesti ja klikkaa Lähetä.
- Lähettämisen jälkeen näet viesti Aikajanalla.
Viestin lähettäminen tiettyä perintätoimeksiantoa koskien
- Mene Perintä-välilehdelle.
- Valitse toimeksianto, johon haluat kohdistaa viestin. Klikkaa Avaa toimeksianto-painiketta.
- Klikkaa Toiminnot-painiketta oikeasta yläkulmasta.
- Klikkaa Lähetä viesti -painiketta.
- Kirjoita viesti ja klikkaa Lähetä.
- Lähettämisen jälkeen näet viesti Aikajanalla.
Mistä näen kaikki viestit?
Klikkaamalla Viestit-painiketta oikeanpuoleisesta valikosta ohjaudut Viestit-välilehdelle, josta löydät kaikki viestit. Mikäli sinulla on lukemattomia viestejä, Viestit-painikkeen vasemmalla puolella olevassa ikonissa on punainen ympyrä ja lukemattomien viestien lukumäärä, esim. 1.
Mikäli et löydä vastausta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse info@uuva.fi tai puhelimitse 09 4134 5151.
Usein kysyttyä Uuva Cloudista
Katso alta vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin Uuva Cloudiin liittyen. Mikäli et löydä vastausta sinua askarruttavaan kysymykseen, olethan yhteydessä asiakastukeemme.
Käyttöönotto
Kenelle Uuva Cloud sopii?
Uuva Cloud sopii kaiken kokoisille yrityksille. Järjestelmä on suunniteltu skaalautumaan niin pienten kuin isojen yritysten tarpeisiin.
Uuva Cloud sisältää kaiken tarvittavan, jotta laskutus sujuu mahdollisimman jouhevasti ja peruspaketti riittääkin suureimmalle osalle yrityksiä. Olemme kuitenkin erikoistuneet myös räätälöimään vaativiakin ratkaisuja isojen yritysten tarpeisiin.
Mitä Uuva Cloudin käyttö maksaa?
Voit ottaa käyttöösi joko Basic tai Pro-palvelutason, joita molempia voit kokeilla ensimmäiset 30 vuorokautta ilman kuukausimaksua.
Kuukausilaskutuksella Basic-taso maksaa 8,99€ ja Pro-taso 11,99€.
Vuosilaskutus on Basic-tasolla 89,99€/kk ja Pro-tasolla 99,99€/vuosi. Vuosilaskutuksella saat alennusta, jolloin hinnaksi Basicille jää 7,50€/kk ja Pro:lle 8,33€/kk.
Katso tarkempi transkaktiomaksujen hinnasto täältä!
Voiko Uuva Cloudin integroida muihin järjestelmiin?
Kyllä, olemme integroineet Uuva Cloudin onnistuneesti jo monelle asiakkaalle, useisiin eri järjestelmiin. Palvelumme ovat lähtökohtaisesti hyvin integroitavissa.
Mikäli sinulla on lisää kysyttävää järjestelmien yhteensopivuudesta, otathan yhteyttä myyntiin.
Sopiiko Uuva Cloud kevytyrittäjälle?
Palvelun käyttö vaatii y-tunnuksen, joten puhtaasti kevytyrittäjälle ei sen takia ole sopivin ratkaisu.
Minulla on jo laskutuspalvelu, kuinka helppoa on vaihtaa se Uuva Cloudiin?
Vanhojen tietojen tuominen ja sitä kautta palvelun vaihtaminen Uuva Cloudiin on varsin helppoa! Voit tuoda Cloudiin niin asiakkaat kuin tuoterekisterinkin, järjestelmässä on "Tuo" välilehti jonka kautta voi importata haluttuja tietoja.
Uuva Cloudin käyttö
Onko lähetettävien laskujen määrässä rajoituksia?
Missä muodossa voin lähettää laskuja?
Pystynkö vastaanottamaan laskuja Uuva Cloudin kautta?
Minulla on kysyttävää Uuva Cloudin käytöstä. Miten saan yhteyden asiakastukeen?
Jos sinulla on jo käytössä Uuva Cloud-palvelu, voit ottaa sen kautta suoraan yhteyttä asiakaspalveluun. Jokaisen laskusi kohdalla on yhteydenotto-painike, joten asian selvittäminen on helppoa.
Muussa tapauksessa lähetä sähköpostia asiakaspalvelu@uuva.fi.
Voinko päivittää itse yritykseni muuttuneita tietoja?
Voinko käyttää Uuva Cloudia mobiililla?
Millainen on Uuva Cloudin tietoturva?
Ohjelmistoteknisesti käytämme uusimpia ratkaisuja, tietoturva pystytään täten pitämään aina ajan tasalla.
Tietoturva on meille prioriteetti ja se onkin erittäin hyvällä tasolla.
Voinko luoda yritykseni tilille useamman käyttäjän?
Kyllä se onnistuu asiakaspalvelun kautta! Eli ota yhteyttä asiakaspalvelu@uuva.fi.
Voinko tarkistaa asiakkaani luottotietojen tilanteen itse?
Kyllä, yritysluottotiedot voi tarkistaa aina tarvittaessa, mutta henkilöluottotiedoissa tarvitset henkilön itsensä luvan.
Henkilöluottotiedoissa on tiukka sakko- ja jopa oikeudellinen uhka jos niitä käyttää väärin, Vastuu on aina käyttäjällä. Henkilöluottotietoja tarkistaessasi valitse Uuva Cloudissa peruste, miksi tarkistat tietoja.
Laskurahoitus, maksuvalvonta ja perintäpalvelut
Mitä on laskurahoitus?
Laskurahoitus tarkoittaa, että saat rahoitusta asiakkaillesi lähetettäviä riidattomia myyntilaskuja vastaan. Käytännössä rahoitusyhtiö siis ostaa myyntilaskusi tai tarjoaa sinulle luottoa, jossa myyntisaatavasi ovat vakuutena. Lue lisää laskurahoituksesta täältä!
Voit täyttää laskurahoitushakemuksen Uuva Cloud palvelussa ja mikäli se hyväksytään, saat käyttöösi limiitin sovitulla summalla. Voit itse valita, mitkä laskut haluat rahoittaa.
Miten voin saada laskurahoitusta?
Miten Uuva Cloud valvoo, että saan rahat lähettämistäni laskuista?
Mitä voin tehdä, jos asiakas ei maksa laskua?
Tällöin prosessi nimeltä maksuvalvonta astuu kuvioihin. Jos sinulla on käytössä Uuva Cloud Pro, ei sinun tarvitse tehdä itse mitään tai huolehtia saataviesi kotiuttamisesta, vaan maksumuistutukset, sekä tarvittaessa perintä, hoituvat automaattisesti.
Lue lisää nitä tehdä, jos asiakas ei maksa laskua!
Onko maksamattomat laskut pakko laittaa perintään?
Ei, voit estää laskun etenemisen perintään.
Annamme mielellämme lisätietoa laskutuspalvelusta sekä muista laskun elinkaaren hallintaan liittyvistä palveluistamme.
Ota yhteyttä