Uuva Pika­pe­rin­tä

Pikaperintä on sinulle helpoin ja nopein vaihtoehto riidattomien kuluttaja- ja yrityssaatavien perintään. Käynnistämme perinnän nopeasti puolestasi.

Mi­­kä­­li tar­­vit­­set use­am­­man saa­­ta­­van pe­­rin­­tää, suo­­sit­­te­­lem­­me si­­nul­­le täl­­löin Uuva Perintä -pal­ve­lua.

Uuva Pikaperintä

Pikaperintä on sinulle helpoin ja nopein vaihtoehto riidattomien kuluttaja- ja yrityssaatavien perintään. Käynnistämme perinnän nopeasti puolestasi.

Mi­­kä­­li tar­­vit­­set use­am­­man saa­­ta­­van pe­­rin­­tää, suo­­sit­­te­­lem­­me si­­nul­­le täl­­löin Uuva Perintä -pal­ve­lua.

Jätä laskusi pikaperintään

Miten jätät laskun pikaperintään?

Laskun voi siirtää perintään heti, kun se on erääntynyt eikä asiakkaasi ole reklamoinut laskusta. Laskusta pitää olla lähetetty maksumuistutus ennen perinnän aloittamista. Mikäli et ole lähettänyt maksumuistutusta, voimme tehdä sen puolestasi.

Jätä laskusi pikaperintään valitsemalla jokin alla olevista vaihtoehdoista. Olemme sinuun sen jälkeen yhteydessä.

Vaihtoehto 1. Lähetä pikaperinnän toimeksianto sähköpostilla

Lähetä laskun tiedot sähköpostilla seuraamalla alla olevia ohjeita. Voit liittää sähköpostiviestiin myös tiedostoja, kuten erääntyneen laskun.


Jotta perintä saadaan aloitettua mahdollisimman nopeasti, niin seuraavien tietojen tulee löytyä sähköpostista:

Laskun peruste Kirjoita lyhyt kuvaus laskutetusta tuotteesta tai palvelusta.

Toimeksiantajan tiedot Nimi, henkilö-/Y-tunnus, puhelinnumero, osoite, tilinumero, BIC

Velallisen tiedot Nimi, henkilö-/Y-tunnus, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite

Laskun tiedot Laskun numero, laskun summa, laskun päiväys, alkuperäinen eräpäivä, muistutuksen päiväys, muistutuskulut. Voit myös liittää alkuperäisen laskun liitteenä.

Lähetä toimeksianto osoitteeseen: [email protected]

Jos kyseessä on velkakirjaan tai vuokraan perustuva saatava, täytyy toimeksianto tehdä alhaalta löytyvän lomakkeen kautta, johon pääset klikkaamalla tästä

Vaihtoehto 2. Lähetä pikaperinnän toimeksianto kuvana

Lähetä toimeksianto meille kuvana seuraamalla alla olevia ohjeita.

Vaihe 1 / 2

  • Vahvista, että saatava on riidaton ja hyväksy ehdot sekä hinnasto.

    Riidaton saatava tarkoittaa sitä, että asiakkaasi ei ole kiistänyt laskua eikä reklamoinut siitä. Emme voi periä riitaisia saatavia pikaperinnässä. Mikäli saatava on riitainen, soita asiakaspalveluumme 09 4134 5151.

Vaihtoehto 3. Lähetä  pikaperinnän toimeksianto lomakkeella

Lähetä toimeksianto meille alla olevalla lomakkeella. Täytäthän huolella kaikki pyydetyt kohdat.

Myynti

 

[email protected]

020 721 84 96

Myyntimme palvelee sinua arkisin klo 9.00–16.00.

020 -yritysnumeroihimme soitettaessa puhelun hinta on 8,28 snt/puhelu.

 

Asiakaspalvelu

 

[email protected]

09 4134 5151

Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9.00–16.00.