Oma Uuva -palvelussa velallinen näkee ko. saatavan kaikki tiedot. Touko-chatbot on tekoälyä hyödyntävä virtuaalinen asiakaspalvelija.
Oma Uuva -palvelu velallisille
Olemme julkaisseet velallisille suunnatun Oma Uuva -palvelun. Oma Uuva -palvelussa velallinen näkee ko. saatavan kaikki tiedot.
Saatavan maksaminen onnistuu kätevästi Oma Uuvan kautta
Hän voi maksaa saatavan kätevästi Paytrailin kautta, jolloin suoritus kirjautuu aina automaattisesti oikein saatavalle. Tämä poistaa virheelliset viitenumeromaksut, väärät viitteet, ja monet muut epäselvyydet.
Voit tehdä maksusuunnitelman, eräpäivän siirron tai yhteydenoton meille
Oma Uuvassa voi lisäksi myös tehdä mm. eräpäivän siirron, maksusuunnitelman, reklamaation / yhteydenoton meille. Tulemme kehittämään Oma Uuvaa jatkuvasti ja lisäämme sinne uusia toimintoja.
Erilaisia kirjautumisvaihtoehtoja
Oma Uuvaan voi kirjautua osoitteessa oma.uuva.fi. Palveluun voi tunnistautua kirjeessä olevilla tiedoilla, verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Ensimmäiset uudet kirjeet, joista löytyy niin tunnukset Oma Uuvaan kuin skannattava QR-koodi, lähtevät tämän viikon aikana.
Chatbot Touko auttaa yleisimpien kysymysten kanssa
Touko-chatbot on tekoälyä hyödyntävä virtuaalinen asiakaspalvelija. Touko löytyy uuva.fi-sivuston jokaiselta sivulta oikeasta alakulmasta. Tällä hetkellä Touko ymmärtää vain suomea.
Touko auttaa sinua ympäri vuorokauden
Touko antaa yleisneuvontaa laskun elinkaaren hallintaan liittyvissä kysymyksissä ja se vastailee kysymyksiisi ilman rekisteröitymistä tai erillisten tunnusten luontia.
Vinkit keskusteluun Toukon kanssa
Kysythän Toukolta selkeitä ja lyhyitä kysymyksiä. Koska Touko osaa vastata kysymyksiisi vain yleisellä tasolla, ei sinun tarvitse taustoittaa asiaasi.
- Kysy näin 👍: "Olen saanut liikasuorituskirjeen"
- Kysy näin 👍: "Haluan siirtää eräpäivää"
- Älä kysy näin 👎: "Kirje"
- Älä kysy näin 👎: "Kävi tossa toissa päivänä niin, kun tulin kotiin, että oli tullut teiltä kirje postilaatikkoon, et mitäköhän nyt pitäisi tehdä"
- Älä kysy näin 👎: "Olisiko mitenkään mahdollista pystyä siirtämään eräpäivää, kun palkka tulee vasta tossa muutaman viikon päästä ja pitäisi sitä ennen maksaa muitakin laskuja?"
Jos Touko ei osaa vastata kysymykseesi, voit kokeilla kysyä uudelleen eri tavalla muotoiltuna.
Muistathan nämä!
Muistathan, ettet ikinä anna chatille henkilökohtaisia tietoja, kuten PIN-koodia, luottokortin numeroa, verkkopankkitunnuksia, saati salasanoja. Touko ei myöskään näe laskujesi tilaa. Omat laskusi voitkin tarkistaa kätevimmin Oma Uuva -palvelusta osoitteesta https://oma.uuva.fi.